Review: Spiermassa Protocol Mannen

Spiermassa Protocol Mannen is een programma dat erop gericht is om spiermassa aan te maken met zo weinig mogelijk vet. De bedenkers van dit programma zitten ook achter mijn Droog Trainen Protocol Mannen Review & Droog Trainen Protocol Vrouwen Review waar de focus juist lag op afslanken.

*dit programma is helaas momenteel alleen nog voor mannen.


Inhoudsopgave


Wie zijn Henry en Rinus en zijn ze betrouwbaar?

Mocht je mijn andere reviews al hebben gelezen en zo niet, ik heb zelf het programma ook gedaan om af te vallen en Henry en Rinus zijn zeker betrouwbaar.

Hier lees je precies wie ze zijn, om kort en krachtig te zijn, beide mannen hebben een enorme passie voor sporten en hebben besloten om al hun kennis in dit programma te gooien.

Ook geven ze je de tools om blijvend resultaat te boeken na dit programma, dus het is echt een eenmalige aanschaf en hierna kan jij volledig zelfstandig afvallen of met dit programma aankomen.

Het is zeker verleidelijk om alleen maar bezig te zijn met afvallen of droog trainen, maar wil je een slanke magere sixpack bijvoorbeeld of een gespierde en fitte shape.

Is je antwoord gespierd, dan raad ik zeker aan om nu en dan een spiermassa fase te doen.

Op deze foto zie je Henry en Rinus, de bedenkers van de Spiermassa Protocol Mannen
Foto zegt genoeg wat meer spiermassa betekend.

Wat betekend de Spiermassa Protocol Mannen precies?

Wil je slank over het strand lopen of gespierd moet je jezelf afvragen als je met dit programma wilt beginnen.

Dit programma gaat je in een periode van 12 weken alles leren hoe jij zoveel mogelijk spiermassa kan krijgen met zo weinig mogelijk vet.

Je hoeft niet bang te zijn dat je een streng voedingsschema krijgt waarin je 5 dagen hetzelfde moet eten want Henry en Rinus gaan je leren hoe je flexibel moet diëten.

Je wordt dus in veel dingen ook vrijgelaten, wel ligt de focus om zo clean mogelijk te eten om het overtollig vet te minimaliseren. Daarnaast geeft gezondere voeding je ook meer energie en uiteindelijk meer resultaat.

Mocht je nieuw zijn in de spiermassa fase, dan hoef je niet bang te zijn want je krijgt ook kant en klare trainingsschema’s die volledig gericht zijn op het opbouwen van spiermassa.



Ben jij geschikt voor het Spiermassa Protocol?

Ik ben zelf geen onbekende in de fitness wereld, dat is de reden dat ik zeker als advies geef om pas met dit programma te beginnen als je vetpercentage niet al te hoog is.

Het beste vetpercentage om spiermassa aan te maken is namelijk voor mannen rond de 9-15% en vrouwen 14-25%.

De reden voor dit advies is dat je dan gunstiger spiermassa aanmaakt en anders komt er te veel vet bij en zit je snel al te hoog.

Ook is dit protocol op dit moment nog alleen geschikt voor mannen, ze gaan nog een speciale versie voor vrouwen maken, dus houdt zeker mijn review website in de gaten!


Wat krijg je allemaal?

Je krijgt alle informatie digitaal waardoor je je hele leven toegang hebt tot deze spiermassa protocol Excel bestanden en pdf’s.

Daarnaast ga je ook zelf leren hoe jij je eigen voedingsschema’s moet maken en uiteindelijk hoe je de trainingsschema’s kan aanpassen na deze 12 weken.

Je moet dit product dus echt zien waarin je in 12 weken de eerste stappen gaat leren en daarna zelfstandig verder kan.


Theorie Boek pdf

De beste manier om spiermassa te krijgen is uiteraard in een calorie overschot te zitten.

Dit soort feiten en informatie als Training, voeding en eventueel supplementen ga je allemaal leren in het theorie gedeelte van deze protocol.

Ook gaan ze kijken hoe je je leefstijl kan veranderen om te zorgen dat je maximaal spieropbouw kan gaan aanmaken.

Er zijn ook mensen die heel moeilijk aankomen in spiermassa, de zogeheten hardgainers worden ook uitgebreid besproken.

Ook gaan ze kijken hoeveel potentie jij hebt met de hoeveelheid spiermassa die je kan aankomen.

Op deze foto zie je de voorkant van Spiermassa Protocol Mannen theorie

Praktijk Plan pdf

Tijd om alle informatie die je hebt geleerd om beste manier van spiermassa te maximaliseren ook uit te proberen in de praktijk.

Je gaat kijken wat voor jou de beste methode is hoe vaak je moet trainen, hoeveel je moet eten en hoe jij je progressie gaat bijhouden.

Daarnaast is progressie nooit een rechte lijn, ze gaan je dus ook leren om constant aanpassingen te doen zodat je altijd voor maximaal resultaat gaat met zo weinig mogelijk vet.


Trainingsschema’s (e-book)

Dit programma is voor 12 weken maar dat wil niet zeggen dat je vastzit aan een bepaald trainingsschema.

In dit spiermassa protocol Trainingsschema e-book heb je namelijk de keuze uit verschillende dagen trainen, je kan namelijk kiezen tussen 3,4 of 5 dagen per week trainen.

De Trainingsschema’s zijn zelf geschreven en getest door Henry en Rinus en bevatten alle informatie zoals sets, rusttijden en oefeningen.

Hieronder een voorbeeld van een 3 dagen schema, uiteraard heb ik 2 dagen weggelaten omdat ik echt aanraad om dit programma zelf te gaan volgen.

Op deze foto zie je een voorbeeld van het trainingsschema van Spiermassa Protocol Mannen
Voorbeeld full-body schema.

De extra’s van Spiermassa Protocol

Net als bij de Droog Trainen Protocol zitten hier ook enkele extra’s bij die het nog meer waard maken of nog meer puntjes op de i gaan zetten.

Extra 1: Macrocalculator 

Voeding is 75% en training is 25%, dat zeggen ze vaak in de fitness wereld en ik kan dat zeker bevestigen.

Deze calculator die je erbij krijgt gaat je super goed helpen met dit programma en de jaren erna.

Je hoeft feitelijk alleen maar je gewicht aan te passen en je weet precies hoeveel calorieën je mag eten en hoeveel koolhydraten, vetten en eiwitten.

Op naar maximaal spiermassa!

Op deze foto zie je een bonus van de Spiermassa Protocol Mannen
Voorbeeld calculator

Extra 2: Objectief Progressie meten

Ik ben iemand die altijd maximaal resultaat wil, en dat doe je door constant te kijken of je progressie hebt gemaakt.

Je gaat dus leren om goed naar je gewicht te kijken of naar je lichaam als naar de gewichten van je trainingsschema’s.

Daarnaast zorgt een goed verloop van progressie voor extra motivatie en dat ga je zeker nu en dan nodig hebben als je er even doorheen zit!


Extra 3: Besloten fb groep mannen DTP (optie)

Omdat dit programma een stukje goedkoper is dan het droog trainen protocol Mannen en Vrouwen hebben ze ervoor gekozen om de facebook groep als optie erbij te doen.

Mocht je lid willen worden dan krijg je na het aanschaffen van dit programma tegen een meerprijs toegang tot deze groep.

In deze fb groep kan je alles vragen met betrekking tot training en voeding. Ook zijn er coachen aanwezig en krijg je dus altijd professional antwoord. Daarnaast zit je in een groep die allemaal hetzelfde doel hebben: Maximaal resultaat.


Wat zijn de spiermassa protocol mannen resultaten?

Helaas zijn er niet echt ervaringen of resultaten te vinden. Niet positief en niet negatief.

Wel is het zo dat dit van dezelfde makers zijn van het droog trainen protocol en daar zijn honderden transformatie over te vinden.

Ook is het zo dat meer spiermassa niet echt verkoopt, je ziet niet veel verandering in foto’s.

Hieronder zie je mezelf als voorbeeld van een periode van 3 maanden en een gewichtstoename van 2.4 kg.

Spiermassa 3 maanden

Hoeveel kost de Spiermassa Protocol Mannen?

Je betaalt € 47,00 voor dit zeer complete programma, je krijgt hiermee alle tools om daarna zelfstandig verder te kunnen. Dit kun je dus echt zien als éénmalige aanschaf.

Uiteraard kan jij alleen zelf oordelen of je dit waard vind om in jezelf te investeren.


Mijn Spiermassa Protocol Mannen conclusie.

De makers van dit programma hebben echt alle informatie die je nodig hebt in de pdf’s gegooid.

Je gaat echt leren wat de beste methode is om spiermassa aan te maken met zo weinig mogelijk vet.

Wat ook er fijn is dat je zelf mag bepalen hoeveel dagen je per week gaat trainen wat ervoor zorgt dat dit programma geschikt is voor elke man.

Ik raad iedereen aan om periodes van spiermassa toe te voegen in zijn leefstijl, hier kom ik elk jaar een paar kg aan spiermassa aan en dat voelt super goed!

Waar ik vroeger een slanke jongen was van 80 kg, ben ik nu een steeds gespierdere man (nu 91 kg en 11%)

Dus wacht niet langer en werk ook naar de maximale versie van jezelf!


Ik hoop je met deze Spiermassa Protocol Mannen Review de volgende vragen te hebben beantwoord, mocht je nog meer vragen hebben stel ze dan hieronder.

  • Wie zijn Henry en Rinus van Droog Trainen Academie
  • Zijn Henry en Rinus betrouwbaar?
  • Wat is het Spiermassa Protocol Mannen?
  • Voor wie is het Spiermassa Protocol Mannen?
  • Hoe duur is het Spiermassa Protocol Mannen?
  • Wat zijn de Spiermassa Protocol Mannen ervaringen?

Zie hier al mijn gezondheid reviews

Print Friendly, PDF & Email
Marc
Volg Marc

Marc

Marc, een blogger die ervan houd op reviews te schrijven en het liefst zo uitgebreid mogelijk zodat jij daarna zeker weet of het de moeite waard is om te kopen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *